Forum Karkonoska Frakcja Fantastyki Strona Główna Karkonoska Frakcja Fantastyki
Forum dyskusyjne jeleniogórskiego klubu fantastyki
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Skirmishe 2 Mordheim oraz Warheim
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Karkonoska Frakcja Fantastyki Strona Główna -> Gry bitewne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
quidamcorvus
Oficjalny Klubowicz
Oficjalny Klubowicz



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: silesia
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 5:35, 13 Lis 2014    Temat postu:

Dziś mam dla was zasady dla [link widoczny dla zalogowanych], to kolejna kompania Zielonoskórych do [link widoczny dla zalogowanych].

Wszelkie uwagi, sugestie i komentarze oczekiwane.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
quidamcorvus
Oficjalny Klubowicz
Oficjalny Klubowicz



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: silesia
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 1:41, 21 Lis 2014    Temat postu:

Na [link widoczny dla zalogowanych] zamieściłem propozycje zmian dotyczącą scenariuszy i Punktów Kampanii w Warheim FS.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
quidamcorvus
Oficjalny Klubowicz
Oficjalny Klubowicz



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: silesia
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 0:10, 25 Lut 2015    Temat postu:

Z dwumiesięcznym poślizgiem prezentuję szanownemu państwu-draństwu wstępne zasady dla kompanii Nocnych Goblinów do gry Warheim FS.

Zachęcam do lektury i komentowania.

Wszelkie uwagi i pomysły mile widziane.

[link widoczny dla zalogowanych]|[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
quidamcorvus
Oficjalny Klubowicz
Oficjalny Klubowicz



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: silesia
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 23:18, 04 Mar 2015    Temat postu:

Korzystając z przygotowanych przez [link widoczny dla zalogowanych] grafik zrobiłem karty wzgórz, czyli pierwszy z elementów terenu na polu bitwy w [link widoczny dla zalogowanych].

[link widoczny dla zalogowanych]|[link widoczny dla zalogowanych]

Więcej pomocy do gry znajdziecie [link widoczny dla zalogowanych].
Powrót do góry
Zobacz profil autora
quidamcorvus
Oficjalny Klubowicz
Oficjalny Klubowicz



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: silesia
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 23:59, 10 Mar 2015    Temat postu:

Korzystając z przygotowanych przez [link widoczny dla zalogowanych] grafik zrobiłem karty lasów, czyli drugi z elementów terenu na polu bitwy w [link widoczny dla zalogowanych].

[link widoczny dla zalogowanych]|[link widoczny dla zalogowanych]

Więcej pomocy do gry znajdziecie [link widoczny dla zalogowanych].
Powrót do góry
Zobacz profil autora
quidamcorvus
Oficjalny Klubowicz
Oficjalny Klubowicz



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: silesia
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 23:47, 17 Mar 2015    Temat postu:

Korzystając z przygotowanych przez [link widoczny dla zalogowanych] grafik zrobiłem karty rzek, czyli trzeci z elementów terenu na polu bitwy w [link widoczny dla zalogowanych].

[link widoczny dla zalogowanych]|[link widoczny dla zalogowanych]

Więcej pomocy do gry znajdziecie [link widoczny dla zalogowanych].
Powrót do góry
Zobacz profil autora
quidamcorvus
Oficjalny Klubowicz
Oficjalny Klubowicz



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: silesia
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:47, 24 Mar 2015    Temat postu:

Korzystając z przygotowanych przez [link widoczny dla zalogowanych] grafik zrobiłem karty bagien, czyli czwartego z elementów terenu na polu bitwy w [link widoczny dla zalogowanych].

[link widoczny dla zalogowanych]|[link widoczny dla zalogowanych]

Więcej pomocy do gry znajdziecie [link widoczny dla zalogowanych].
Powrót do góry
Zobacz profil autora
quidamcorvus
Oficjalny Klubowicz
Oficjalny Klubowicz



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: silesia
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 22:19, 02 Kwi 2015    Temat postu:

Korzystając z przygotowanych przez [link widoczny dla zalogowanych] grafik zrobiłem karty mistycznych monumentów, czyli piątego z elementów terenu na polu bitwy w [link widoczny dla zalogowanych].

[link widoczny dla zalogowanych]|[link widoczny dla zalogowanych]

Więcej pomocy do gry znajdziecie [link widoczny dla zalogowanych].
Powrót do góry
Zobacz profil autora
quidamcorvus
Oficjalny Klubowicz
Oficjalny Klubowicz



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: silesia
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 23:30, 08 Kwi 2015    Temat postu:

Korzystając z przygotowanych przez [link widoczny dla zalogowanych] grafik zrobiłem karty tajemniczych budowli, czyli szóstego z elementów terenu na polu bitwy w [link widoczny dla zalogowanych].

[align=center][link widoczny dla zalogowanych]|[link widoczny dla zalogowanych][/align]

Więcej pomocy do gry znajdziecie [link widoczny dla zalogowanych].
Powrót do góry
Zobacz profil autora
quidamcorvus
Oficjalny Klubowicz
Oficjalny Klubowicz



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: silesia
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 11:30, 10 Kwi 2015    Temat postu:

Zmotywowany między innymi pytaniem zadanym przez Apoka na łamach [link widoczny dla zalogowanych] postanowiłem uściślić zapisy dotyczące Stygmatów Chaosu - głównie o zapis:

"Działanie Stygmatu Chaosu może zwiększyć wartość współczynników ponad rasowe maksimum."

[link widoczny dla zalogowanych] możecie pobrać aktualną wersję pliku w formacie PDF. Przeczytajcie i dajcie znać, czy czegoś nie pominąłem. A także piszcie śmiało wszelkie inne uwagi, pomysły i komentarze.

[link widoczny dla zalogowanych]

Ponadto przypominam, że najnowszą wersję podręcznika w wersji WIP szanowne państwo-draństwo może pobrać [link widoczny dla zalogowanych].
Powrót do góry
Zobacz profil autora
quidamcorvus
Oficjalny Klubowicz
Oficjalny Klubowicz



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: silesia
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 20:52, 21 Kwi 2015    Temat postu:

Powoli przymierzam się do zastąpienia nielicznych umieszczonych w podręczniku rysowanych diagramów fotografiami wykonanymi przy użyciu modeli i makiet.

W związku z tym mam do szanownego państwa-draństwa grającego w Warheim FS zapytanie:
Jakie sytuacje chcielibyście zobaczyć na takich diagramach?
Skok? Zeskok? Upadek? Model za osłoną? Co jeszcze?

Wasze propozycje zamieszczajcie w komentarzach pod tym wpisem lub w odpowiednim wątku na [link widoczny dla zalogowanych].
Powrót do góry
Zobacz profil autora
quidamcorvus
Oficjalny Klubowicz
Oficjalny Klubowicz



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: silesia
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 22:09, 28 Kwi 2015    Temat postu:

Korzystając z przygotowanych przez [link widoczny dla zalogowanych] grafik zrobiłem karty lokacji, czyli siódmego z elementów terenu na polu bitwy w [link widoczny dla zalogowanych].

[align=center][link widoczny dla zalogowanych]|[link widoczny dla zalogowanych][/align]

Więcej pomocy do gry znajdziecie [link widoczny dla zalogowanych].
Powrót do góry
Zobacz profil autora
quidamcorvus
Oficjalny Klubowicz
Oficjalny Klubowicz



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: silesia
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 15:36, 08 Maj 2015    Temat postu:

Poniżej przedstawiam wstępną wersję zasad dla kompanii Gladiatorów z Jałowej Krainy.

[link widoczny dla zalogowanych]

Podobnie jak większość pozostałych ludzkich kompanii, także drużyna Gladiatorów z Jałowej Krainy dysponuje na początku 5 bohaterami.
- Mecenasem pełniącym rolę dowódcy, który fluffowo jest właściciele szkoły gladiatorów i odpowiada za pozyskiwanie nowicjuszy, do czego służy mu zasada specjalna handlarz niewolników.
- Kolejnym bohaterem jest Czarownik, postać dobrze znana wszystkim graczom prowadzących pozaimperialne kompanie wojowników
- Następnie mamy dwóch Czempionów, czyli głównym walczących bohaterów
- I na koniec felczera, teoretycznie najsłabszego z bohaterów, który odpowiada głównie za leczenie swych towarzyszy.

Natomiast wśród stronników wyróżnić można:
- Niewolników, jaki niewolnik jest każdy widzi
- Gladtiatorów, dysponujących WW 4 i zdolnością szermierz
- Dzikie zwierzęta: Szablozębne i Niedźwiedzia
- A także nieludzi: Ogra i Trollobójców.

Zarówno bohaterowie jak i stronnicy mają dostęp do różnego rodzaju oręża do walki wręcz. Ponadto, Czempioni mogą nauczyć się jednego ze stylów walki, który daje im w walce wręcz znaczne bonusy.

Szanowne państwo-draństwo zechce zapoznać się z zawartością PDFa i podzielić (na przykład na [link widoczny dla zalogowanych]) swoimi uwagami i wrażeniami.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
quidamcorvus
Oficjalny Klubowicz
Oficjalny Klubowicz



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: silesia
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 15:38, 08 Lip 2015    Temat postu:

Krnabrny z klubu WarZag zamieścił informację o przygotowaniach do turnieju WFS, który w sierpniu miałby odbyć się w Będzinie. Więcej informacji znajdziecie na Azylium:

[link widoczny dla zalogowanych]
Powrót do góry
Zobacz profil autora
quidamcorvus
Oficjalny Klubowicz
Oficjalny Klubowicz



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Skąd: silesia
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 22:35, 06 Sie 2015    Temat postu:

Szanowne państwo-draństwo pozwoli, że w ten upalny sierpniowy wieczór napiszę parę słów na temat zbliżającej się kolejnej edycji podręcznika do [link widoczny dla zalogowanych].

Niestety wciąż nie będzie to edycja 1.0, do które brakuje w podręczniku jeszcze kilku rzeczy i tu niezmiennie liczę na waszą aktywność i pomoc. Po pierwsze i najważniejsze wciąż brakuje [link widoczny dla zalogowanych], a szanowne państwo-draństwo może wykazać się w tej materii. Jeśli natchnie was wena, to swoje propozycje możecie zamieszczać [link widoczny dla zalogowanych].

Poza przed wydaniem wersji 1.0 pojawią się jeszcze nowe kompanie, a mianowicie Banici z Księstw Granicznych, Fimiry oraz Karnawał Chaosu i Konkwistadorzy z Estalii. Nad którymi obecnie pracuję, póki co najbardziej zaawansowane prace dotyczą Fimirów, do których zasady, o ile nie wydarzy się nic nadzwyczajnego, powinny pojawić się na początku września.

Od opublikowania podręcznika w wersji 0.75 w zasadach pojawiło się także kilka zmian, niemal kompletną listę znajdziecie [link widoczny dla zalogowanych].

Ponadto, mam jeszcze pewną propozycję dotyczącą dostępności dla modeli rekrutowanych już w trakcie kampanii ale więcej o tym znajduje się [link widoczny dla zalogowanych].

Do szanownego państwa-draństwa mam prośbę-groźbę zapoznajcie się w miarę możliwości ze zmianami i propozycjami zamieszczonymi powyżej i dajcie znać co o nich sądzicie, jeśli macie swoje pomysły to także piszcie śmiało.

Wersję WiP z wprowadzonymi zmianami możecie pobrać [link widoczny dla zalogowanych].
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Karkonoska Frakcja Fantastyki Strona Główna -> Gry bitewne Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12  Następny
Strona 10 z 12

Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin