 |
Karkonoska Frakcja Fantastyki Forum dyskusyjne jeleniogórskiego klubu fantastyki
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
grahnar
Wielki Nieczysty Prezes

Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 803
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Jelenia Góra Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 12:46, 14 Kwi 2008 Temat postu: Magia |
|
|
W tym temacie proszę zamieszczać zasady dotyczące magii. Inne będziemy kasowac, bezwzględnie!
Tworzenie / wskrzeszanie jednostek
Poczytałem na różnych forach i już wiem, jeżeli wskrzeszasz jednostki lub je przyzywasz do gry to nie wolno Ci wstawić podstawek, papierków, kostek czy też innych znaczników zamiast figurek. Jeżeli nie posiadasz odpowiedniej ilości modeli wystawiasz tylko tyle i masz.
Ostatnio zmieniony przez grahnar dnia Pon 12:48, 14 Kwi 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
hugopatryk1313
Jednokomórkowiec

Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Cieplice
|
Wysłany: Nie 19:06, 01 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
a liczy się wystawienie np modeli goblinów jako wskrzeszane figurek??
|
|
Powrót do góry |
|
 |
mPL
Wielki Przedwieczny Admin

Dołączył: 25 Cze 2007
Posty: 806
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Jelenia Góra Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 20:47, 01 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Nie wolno, można wstawiać tylko figurki tego co przyzywasz, szkielety lub zombie, jeśli leczysz rany jednostek to wracają modele które wcześniej ściągnąłeś,
M
|
|
Powrót do góry |
|
 |
grahnar
Wielki Nieczysty Prezes

Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 803
Przeczytał: 0 tematów
Skąd: Jelenia Góra Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 9:16, 15 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Kostki Magii z czarodzieja:
KOSTKI NALEŻĄ DO KONKRETNEGO CZARODZIEJA I NIE MOGĄ BYĆ PRZYDZIELANE INNEMU!!
Mag 1 poziom - 1 kostka magii (maksymalna ilość kostek do rzucenia czaru - 2)
Mag 2 poziom - 2 kostki magii (maksymalna ilość kostek do rzucenia czaru - 3)
Mag 3 poziom - 3 kostki magii (maksymalna ilość kostek do rzucenia czaru - 4)
Mag 4 poziom - 4 kostki magii (maksymalna ilość kostek do rzucenia czaru - 5)
Dodatkowo istnieje wspólna pula kostek magii za armię przedmioty itp dopiero te kostki mogą być dodawane do rzucenia czaru!! Na przykład:
Mag 2 poziom - 2 kostki magii + 1 ze wspólnej puli = 3 kostki magii, jeśli zużyje je wszystkie do rzucenia czaru nie pozostanie już mu żadna kostka i nie będzie mógł rzucać zaklęcia (chyba że mamy więcej kostek mocy ze wspólnej puli)
Podręcznik strona 106
Koci rozproszenia - te są już generowane do wspólnej puli nie należą do konkretnego czarodzieja.
Oblicza się to następująco:
Podstawa - 2
Krasnoludy - 2
Czarodziej 1 poziom lub 2 poziom - 1
Kowal Run - 1
Czarodziej 3 poziom lub 4 poziom - 2
Mistrz Run - 2
Podręcznik strona 107
Ostatnio zmieniony przez grahnar dnia Nie 9:21, 15 Cze 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|